اینستاگرام یا وب سایت؟ کدامیک بهتر است؟ در این مقاله به بررسی سایت های مختلف خدمات آنلاین و فروشگاه های آنلاین می پردازیم تا به شما در انتخاب درست برای راه اندازی کسب و کار آنلاین کمک کنید. وبلاگ سئوتون را دنبال کنید.

اینستاگرام یا وب سایت؟

همانطور که می دانید شبکه های مجازی در دهه اخیر بین مردم بسیار محبوب شده اند و همانطور که می بینیم کسب درآمد از این شبکه ها توجه مردم را به خود جلب کرده است.

خب حالا سوالی که برای افرادی که کسب و کارهای مجازی دارند این است که آیا صفحات مجازی مثل اینستاگرام بهترین جواب است یا داشتن وب سایت؟ پاسخ این سوال را می توان با بررسی تفاوت ها و مزیت های این دو پلتفرم مشخص کرد.

اینستاگرام همانطور که مشخص است با پیشرفت تکنولوژی و در دسترس بودن اینترنت برای تمامی شبکه های مجازی مانند اینستاگرام پیشرفت چشمگیری داشته است، این شبکه به دلایل مختلف و فعالیت های درآمدزای زیادی مورد توجه عموم قرار گرفته است. این شبکه این امکان را فراهم کرد.

سرویس رایگان در اینستاگرام

یکی از دلایل جلب توجه به این شبکه و در دسترس قرار دادن بسیاری از خدمات و محصولات در اختیار مردم از طریق این شبکه رایگان بودن خدمات ثبت نام و برخی تبلیغات آن است و به همین دلیل بیشترین بودن شبکه یکی از ویژگی های اصلی آن است. مجازی است.

بنابراین، با توجه به هزینه پایین و عدم نیاز به سرمایه، به نظر می رسد این سیستم برای افرادی با سرمایه محدود گزینه مناسبی باشد.

کار با اینستاگرام آسان است

یکی دیگر از دلایلی که بسیاری از افراد برای راه اندازی کسب و کار خود به ایجاد حساب کاربری در اینستاگرام فکر می کنند، سهولت کار با این پلتفرم است.

اینستاگرام قابلیت های زیادی دارد که برای ویرایش عکس ها نیازی به اپلیکیشن خاصی نیست و این کار را برای کاربرانش آسان می کند.

بازاریابی در اینستاگرام

اینستاگرام یک شبکه مجازی با امکانات عالی است که هرکسی می تواند به آن بپیوندد و در این شبکه فعالیت کند.

این شبکه به کاربران خود امکان تبلیغات را به راحتی می دهد و شما می توانید با در نظر گرفتن روش بازاریابی در این شبکه خدمات خود را بفروشید یا ارائه دهید و محصول یا خدمات شما به راحتی مورد پذیرش بسیاری از افراد عضو این شبکه قرار می گیرد.

اینستاگرام یک صفحه جستجو دارد که کاربران با آن می توانند بین هشتگ ها و صفحات جستجو کنند و به اهداف خود برسند و صاحبان کسب و کارهای مجازی می توانند از روش های بازاریابی استفاده کنند و به صورت هوشمند هشتگ و کلمات کلیدی، تصاویر زیبا ایجاد کنند و کاربران بیشتری را به شبکه و صفحه شما جذب کنند.

فیلتر کردن

خطر فیلتر کردن و مسدود کردن فعالیت در وب سایت ها بسیار کم است یا اصلاً وجود ندارد.

لازم به ذکر است که اگر سرویس مجاز شما تبدیل به یک سرویس غیرقانونی شود و یا به هر طریقی قصد دور زدن مشتری را داشته باشید، این تهدید برای وب سایت ضرر خواهد داشت و ریسک فیلترینگ برای کسب و کار شما نیز خطرآفرین خواهد بود.

عدم وجود وب سایت

همانطور که تا اینجا خواندید به بررسی مزایا و معایب پلتفرم های درآمدی پرداخته ایم و در این قسمت از مقاله قصد داریم به بررسی برخی از معایب وب سایت ها بپردازیم.

همانطور که قبلا ذکر شد، وب سایت ها پتانسیل شخصی سازی و ایجاد دسته بندی برای محصولات و خدمات را دارند که طراحی و زمان در دسترس بودن آنها را افزایش می دهد.

تبلیغات ارزان نیست!

برای اینکه وب سایت و خدمات آن قابل مشاهده باشد، به تبلیغات نیاز دارید که ممکن است هزینه آن کمی بیشتر باشد، اما باید به خاطر داشت که هر گونه تبلیغات و طرح تبلیغاتی رشد شما را افزایش می دهد و به عملکرد بهتر کسب و کار شما کمک زیادی می کند. ،

بنابراین جدا از تبلیغات باید هزینه های بهینه سازی وب سایت خود را نیز در نظر بگیرید که باید بدانیم این هزینه ها سرمایه ای هستند که بعداً دو برابر یا بیشتر به شما برمی گردد.

در مقاله بالا سعی شده است برخی از مزایا و معایب هر دو پلتفرم اینستاگرام و وب سایت را بررسی کنیم.همه نقشه مال شماست و داشتن یک وب سایت بستر زیبایی را برای شما و ایده هایتان به شما می دهد.

مشاهده منبع: https://blogten.ir/web-or-instagram/